امام جمعه موقت مراغه: خون مردم بی گناه یمن دامن عربستان را می گیرد

امام جمعه موقت مراغه: خون مردم بی گناه یمن دامن عربستان را می گیرد

 

  امام جمعه موقت مراغه گفت: خون مردم بی گناه مردم یمن دامن سران آل سعود را می گیرد.

 

 

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: کشتار مردم و کودکان بی دفاع این کشور اقدامی نامعقول بوده و نشانه هراس خاندان آل سعود از انقلاب های مردمی است.

وی اظهارکرد: آل سعود با این اقدام دست نشاندگی خود به آمریکا و صهیونیست ها را بیشتر نمایان کرد و سکوت مدعی مدافعان حقوق بشر نقض آشکار قوانین است و عربستان تاوان سختی در قبال این کشتار بی رحمانه پس می دهد.

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به اینکه آل سعود با کشتار مردم مظلوم و مسلمان یمن چهره واقعی خود را به همگان نشان داد، اضافه کرد: عربستان در کشورهای مختلف از داعش و القاعده حمایت و پشتیبانی کرده و امروز در یمن اقدام به کشتار زنان و کودکان می کند.

حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: انقلابی که ملت ایران در سال 57 انجام داد، تحول و دگرگونی های زیادی ایجاد کرد.

وی گفت: ارتشی را که امام خمینی (ره) در ان دوران به دنبالش بود، ارتش مردمی و متدین بود و اکنون با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای ارتش تمام قد از این مملکت حفاظت می کنند.

امام جمعه موقت مراغه همچنین به تاسیس سپاه پاسداران در سال 58 اشاره کرد و افزود: یکی از رویش های نظام جمهوری اسلامی تاسیس سپاه پاسداران است که به عنوان نیرویی با تمام وجود برای حفظ ارزش های اسلام ایستادگی می کند.

حجت الاسلام محمدی راد گفت: ایستادگی در برابر ابر قدرت های غرب و شرق از برنامه های سپاه بود تا بتواند عزت را نصیب ملت ایران کند.

منبع : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394برچسب:, | 9:3 | نويسنده : شهروند مراغه ای |